Dersom du har mottatt en skadet vare i din leveranse kan du enkelt registrere en reklamasjon ved å følge trinnene nedenfor:
- For å reklamere en eller flere varer bruker du vårt digitale Returskjema.
- Angi ordrenummer og den e-postadressen du oppga ved bestilling – klikk på «Finn min ordre»
- Marker den eller de produkter som skal reklameres
- Velg Returtype «Reklamasjon» og angi Årsak til retur.
- Du kan enkelt og med fordel sende bilder som underlag til din reklamasjon til oss fra returskjemaet. Vennligst angi ordrenummer i e-posten din til oss.
- For bedre og raskere håndtering kan du supplere med mer informasjon under fritekst feltet "Kommentar". Fullfør deretter registreringen ved å klikke på «Fullfør»
- Ved retur av den skadede varen skal du bruke returseddelen som blir tilgjengelig etter at registreringen er fullført. Returseddelen skriver du ut ved å klikke på teksten "Skriv ut returseddel her" under punkt 1. Denne linken vil også bli sendt til deg via e-post.
- Alt du deretter trenger å gjøre er å skrive ut returseddelen, feste den utenpå returpakken og lever den til nærmeste utleveringssted (OBS: Ikke fest returseddelen direkte på produktet eller produktets originalemballasje.)
- Så snart vi behandler din reklamasjon vil en erstatningsvare bli sendt til deg. Du vil motta en bekreftelse via e-post når din erstatningslevering er på vei.
- Kontakt kundeservice hvis du har spørsmål eller ønsker hjelp med å registrere reklamasjonen.
Vi anbefaler at du leverer inn returen til ditt nærmeste utleveringssted i forbindelse med at du skal hente ut din erstatningsvare.
Om den reklamerte varen ikke returneres til oss innen 10 virkedager, forbeholder vi oss retten til å fakturere deg for varen.
TIPS! Send gjerne et bilde av den reklamerte varen til vår kundeservice på e-postadressen: kontakt@bodystore.no